FAQs

Jak mogę złożyć́ zamówienie?

Zakupy w naszym sklepie internetowym są bardzo proste.
Znalazłeś(-aś) interesujący Cię produkt?
Wybierz ilość, a następnie kliknij "Dodaj produkt do koszyka"
Kliknij "Przejdź do płatności" lub "Kontynuuj zakupy", aby poszukać innych produktów.
Zaloguj się na swoje konto lub zamów jako Gość.

Postępując zgodnie ze wskazówkami na ekranie:

  1. Wprowadź dane adresowe,
  2. Wybierz metodę płatności,
  3. Przejdź do podsumowania zamówienia, gdzie zweryfikujesz, czy wprowadzone przez Ciebie dane są prawidłowe.
  4. Przejdź do "Kupuje i płace”. Sfinalizuj zamówienie. W ciągu 24h od złożenia zamówienia wysłany zostanie mail z potwierdzeniem oraz planowaną datą doręczenia przesyłki.
Jakie są opcje płatności w sklepie internetowym Odessa Market?

PayU (PayU jest wiodącym dostawcą usług płatniczych obecnym na 16 rozwijających się rynkach na całym świecie).

Przelewy24 to jeden z największych operatorów płatności online w Polsce. Pozwala na przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności.

Przelew bankowy (Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie).

Płatność na raty lub za pobraniem nie jest możliwa.
Wyboru metody płatności można dokonać każdorazowo przed złożeniem zamówienia.

Jakie są formy dostawy zamówienia w sklepie internetowym Odessa Market?

Zamów w sklepie internetowym, a otrzymasz swoje zamówienie na wskazany przez siebie adres. Standardowe przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD/DHL,  InPost. Standardowa paczka do 10kg, wymiary 40x30x30 sm.

W przypadku firmy InPost, można wybrać dostawę do Paczkomatu.

Gdy paczka zostanie skompletowana i przekazana do doręczenia firmie kurierskiej, wysłany zostanie mail z linkiem do jej śledzenia.

Jeżeli dostawa realizowana będzie przez InPost, może się zdarzyć, że zostanie Ci zaoferowane przekierowanie do paczkomatu. W innym przypadku nie ma możliwości zmiany adresu dostawy. Będzie to możliwe w Koncie Klienta przed kolejnym zamówieniem.

Paczki nie można odebrać w sklepie stacjonarnym.

Jak mogę reklamować zakupione produkty w sklepie internetowym?

W przypadku wystąpienia wady zakupionego w Sklepie towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.

Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące produktów zakupionych w sklepie należy zgłaszać na adres: zamowienia.odessa.market@gmail.com

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  1. a) nazwę/imię i nazwisko Klienta;
  2. b) numer zamówienia;
  3. c) uzasadnienie reklamacji;
  4. d) oczekiwania Klienta wobec Sprzedawcy.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, jeśli Towar jest uszkodzony, Klient powinien przesłać dodatkowo jego zdjęcia.

Termin na rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia zarejestrowania reklamacji do przekazania Klientowi informacji o jej akceptacji i rekompensacie lub jej odrzuceniu.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni roboczych, to uznaje się ją za uznaną. Jeżeli klient nie zaakceptuje propozycji rekompensaty przez 14 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rekompensaty została uznana przez Klienta.

W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Skąd pochodzą produkty żywnościowe kupowane w sklepie Odessa Market?
Odessa Market to wyjątkowy sklep z artykułami ze wschodu (Ukrainy, Armenii, Gruzji, Litwy, Mołdawii).
Co zrobić żeby dostać fakturę?
Przy składaniu zamówienia w polu „Uwagi do zamówienia (opcjonalne)” wpisz „ Proszę wystawić fakturę ”. Podaj NIP i dane firmy na którą chcesz fakturę.